Bienvenue au Canada - Reisverslag uit Québec, Canada van Marco Klunder - WaarBenJij.nu Bienvenue au Canada - Reisverslag uit Québec, Canada van Marco Klunder - WaarBenJij.nu

Bienvenue au Canada

Blijf op de hoogte en volg Marco

24 April 2014 | Canada, Québec

Salut! Ik zit in Canada!
Na een goede vlucht te hebben gehad, maar wel een lange dag, ben ik hartelijk welkom geheten door mijn stagebegeleider. Hij stond me op te wachten op het vliegveld en voor de eerste paar dagen kan ik sowieso bij hem verblijven. Vanochtend ben ik voor het eerst bij SFK geweest. Natuurlijk hebben we eerst 'Canadian-style' ontbeten: door de drive-through van Tim Hortons, de Canadese Starbucks.
Bij SFK heb ik al direct een hoop mensen leren kennen waarvan ik nu natuurlijk allemaal de naam al niet meer weet, maar dat komt vanzelf wel. Daarna heb ik een auto gekregen die ik kan gebruiken tijdens m’n hele verblijf, ideaal!

Verder vandaag maar eens even de omgeving in, wat boodschappen doen en hopelijk ook al kijken voor een eigen verblijf voor de stage periode.

Jullie horen nog van mij!

  • 24 April 2014 - 18:49

    Hans:

    leuk dat je eerste dag zo goed is bevallen, en wat gave bak !

  • 27 April 2014 - 13:23

    Marinet:

    Je heb het goed voor mekaar. Heel veel succes.

  • 28 April 2014 - 22:57

    Alfred:

    Hoi Marco, een mooie start. Ik ben benieuwd naar je verdere ervaringen. Succes maak er wat moois van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Voor mijn stage ga ik vier maanden op reis naar Quebec, Canada

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 6525

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 30 Augustus 2014

Stage Canada

Landen bezocht: